Post by butpproztaholta on Mar 6, 2022 3:23:23 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ 1945 Air Force: Airplane games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ 1945 Air Force: Airplane games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ lås upp guld ▞▞▞
▞▞▞ 1945 Air Force: Airplane games 2022 version ▞▞▞
Spelet säger att jag måste uppdatera till 9.15 men uppdateringen visas inte i Google Play. En Facebook-sida för att skicka in tekniska problem? Det är ett svårt pass. Avinstallerar.
En gammal goding!👍
Varför tog ni bort alla enheter som jag både har samlat ihop från uppdrag och betalt med Diamonds? Allting blev så mycket tråkigare att spela detta spel när man har mer än ett år samlat delar som är borta nu. Dessutom får man inte någon belöning eller Diamonds som förlåtelsen... Riktigt dåligt gjort av er.
Det måste finnas någon typ av moderator när det kommer till multi-player. Jag tröttnar på att gå upp mot någon som har multipla nivå 2 maxade plan och förlora hela tiden. Väntar fortfarande på ädelstenar från att spela andra spel. Annars är det ett fantastiskt spel.
kunde ge lite bättre instruktioner. kul spel hittills
1945 Air Force: Airplane games ארקייד ntms
Mycket bra spel, mycket beroendeframkallande och roligt
Fortsätter säga till att uppdatera även om jag har uppdaterat till den senaste versionen. Kommer inte att låta mig gå med i Andy veckovisa utmaningar. Annars är det kul för de första 100 nivåerna, sedan blir det lek att vinna. Spela för att komma vidare. Om du inte vill spela de första 100 nivåerna 1000 gånger
Kan inte uppgraderas efter ett tag och låser sig själv
Rätt så bra
Det här var kul i några veckor men de två senaste påtvingade uppdateringarna har verkligen ökat svårigheten och gjort det svårt att komma vidare utan att betala seriösa pengar. Jag är inte över att betala för ett spel men alla annonser är för investeringar nära £100 och jag är helt enkelt inte i den kategorin så jag kommer att ta bort det, tyvärr.
Jag gav det 4 stjärnor eftersom det är ett bra spel och jag fick spela originalet som barn. Jag skulle ha gett det en 5 betyg om det inte var inriktad enbart mot att göra utvecklare pengar! Jag menar ärligt killar, jag fick alla typer av "premier" för att starta spelet men senare ingenting! Dessutom belöningen för mindre nivåer är mycket större än de högre mer utmanande nivåer! Jag menar en belöning på en enda pärla Jag tycker att nu är jag spenderar 30 eller fler ädelstenar för att vinna tillbaka en? Idk, kanske jag borde ha gav 3⭐
När jag började var det bra men när jag var på andra nivån kunde jag inte röra mig och sedan kraschade det men spelet har riktigt bra grafik
Jag försöker spela det men en uppdateringsskärm dyker fortfarande upp som säger att jag måste uppdatera den, har redan gjort det men gör det fortfarande
Jättebra
Speltid för att lägga till-förhållandet lutar väl mot fler tillägg än lek.
Bra efter nivå 90 är det så svårt att klara resten av nivån
Trevlig! Jag gillar flygplanen och uppdragen. För de som gav 1 stjärna. DE ÄR VÄLDIGT DUMA.
1945 Air Force: Airplane games آرکیڈ cjpb
gud spel online gillar det
Ok
Blir svårare att uppgradera när man når nivå 70, omöjligt att få tillräckligt med blå "juveler" utan att göra ett köp..och det suger..
I början hade jag väldigt roligt att spela. Nivåerna var utmanande och alla nya uppgraderingar var fantastiska innan jag köpte ädelstenar. Efter det gick allt utför. Nivåerna blev för svåra att klara. Återigen tog jag ett felaktigt beslut när jag köpte fler ädelstenar för uppgraderingar. Spelet är precis som alla andra som betalar för att spela. Jag antar att det roliga måste ta slut någon gång!!
Jag betygsätter det fyra stjärnor eftersom det inte finns några annonser och snälla fixa cantrolern eftersom det snällt suger
Spelet går inte förbi huvudskärmen (telefonen är en OnePlus 7T Pro).
Slutade spela ett tag. Kom tillbaka och alla mina köp i appen var borta. Inget sätt att återställa dem. Annars bra spel. *** Uppdatering: de hittade mina ursprungliga inköp och återställde dem. Tack.
Bra allround-spel!! FYI för ppl som letar efter en snabb enkel resa till toppen. Alla mina plan är fulla, och jag har aldrig spenderat ett öre för att få dem dit. Ja det tar tid att bygga en bra spelarstatus men det kan enkelt göras med lite arbete. Njut av spelet för vad det är "underhållning" och spela inte om du förväntar dig att det ska ge dig en gratis åktur till toppen. 5 stjärnor ONESOFT!! Tack!!
Kan inte komma på hur man uppgraderar. Har försökt i månader. Jag spenderar mynten och uppgraderingen dyker inte upp någonstans.Jag betygsatte detta till 5 stjärnor. Dessa senaste uppdateringar har förstört spelet. Ändra tillbaka så ändrar jag min recension.
Jag gillar spelet, typ, men önskar att det hade instruktioner eller information om de olika nivåerna, användning av vapen på båda sidor och funktioner i spelet. Hur är det också, om spelet. Jag vet, jag låter dum, som den mycket yngre generationen säger. Men hej, jag är i sjuttioårsåldern och har precis börjat spela de här spelen, förutom Solitaire. Vänligen skicka instruktioner till mig.
Spelet i sig är riktigt roligt men utvecklarna har misslyckats på många sätt med allt annat. Förlorade alla turneringsbelöningar Svårt att få nya plan utan att spendera massor av pengar
1945 Air Force: Airplane games ארקייד ntms
coolt spel
Jag älskar det här spelet men nu kommer det inte att spelas längre och det frustrerar mig oerhört. Vänligen ge råd.
Jag bara gillar det underbara funktioner och ser ut att spela ett stort problem är att dimand inte ger som belöning, vänligen förbättra det
Det fanns en bugg där jag kunde se en "test"-knapp efter uppdateringen. Tryckte på den och mitt konto låstes av systemet. Jag har redan spenderat en del för det här spelet. Vänligen fixa det. Den buggen var din till att börja med och jag blev straffad för den.
fixa anslutningsproblemet tack, jag kan inte komma åt multiplayer eller uppgradera mitt plan. säger ingen anslutning även om jag har wifi och dataanslutning, har redan skickat e-post
Billig Charlie! Har spelat den ganska länge tills jag BYTADE mobil och jag fick inte ta mitt nuvarande nivå istället fick jag börja från början. Jag köpte diamant i början men det kostar alldeles för mycket med uppgradering och deras familjeuppgradering som ger ca 30 diamanter om man tittar på reklam har de bantat till 3 reklamer! Som sagt billiga Charlie! Så jag här slutat att spela den!
Ska genast avinstallera. En annan app som bestämmer sig för att begränsa hur mycket du kan spela om du inte betalar, snarare än att behålla mikrotransaktioner till bonusar och uppgraderingar eller vad som helst. Om jag vill spränga igenom ett gäng nivåer så borde jag få lov. Jag skulle vara mycket mer benägen att spendera pengar på det sättet. Inte den här sheistmetoden.
Pooking - билијар Град Спортске rhd
1). Gaskannorna som faller uppifrån är bara användbara om du behöver gas. Om jag har en full tank och riskerar att bli dödad för att ta tag i den, varför kan den inte hållas i reserv? Vart tar den gasen vägen? Varför kan jag inte lagra det? 2). Många gånger faller de små kraft-imogierna från himlen när det inte finns något att slåss om. När planen, stridsvagnarna, helikoptrarna etc. faller har all kraft förbrukats. Dessa är två mycket frustrerande komponenter i spelet Air Force 1945
Jag har fastnat på nivå 94 i över två veckor och det får mig att vilja ta bort spelet. Det sparar mig pengar eftersom jag inte kan slå den nivån så nu är det bara tråkigt. Gör det för att bära vi har möjlighet att hoppa över en nivå eller något snälla! Minst nivå 94 😂
👍
Jättebra spel
De har fixat något på vägen som fortfarande behöver göra fler bra förändringar.
Skjut på bögar spelet
En ny version finns tillgänglig. 9,52. kan inte spela utan det och ingen uppdatering finns i Google Store..
bh spel!
Okej, så jag blev bara utelåst eftersom "vårt system har låst ditt konto automatiskt på grund av att avvikelser har upptäckts. Kontakta administratören på följande länk". Sen laddar den för alltid....har en bild men kan inte ladda upp
Bra spel, men om dom ska kalla sig 1945 air force kan dom inte ha helt nya flygplan. Det är för övrigt lite mycket små uppdateringar som dom hade kunnat spara till en stor.
Meh, finns bättre. Extremt irriterande att man tvingas till att starta de första uppdragen efter att man klarat det första.Ser kul ut men Går inte att starta spelet. Skräp!!
annonsen för det här spelet dyker upp varje gång jag tittade på en film i min föredragna filmapp. Jag har alltid svurit att jag inte skulle bli insvept i spel på min telefon. den här fick mig och jag spelar konstant. i själva verket lämnade jag min film på is. Bra spel!!! 😛
Spelet var roligt i början. Sedan gjorde jag ett event. Jag jobbade bort mig från att spela non stop i flera dagar. Jag var 1:a i 3 kategorier. Jag fick aldrig priser för att jag vann.
Jag upprepar de senaste kommentarerna. Spelet är värdelöst efter de första kapitlen. För komplicerat i uppgraderingar. Mestadels slöseri med insamlade ädelstenar och pengar.
Kan inte uppdatera appen och fortsätta använda ut.