Post by quargelystsumpzuc on Mar 6, 2022 12:28:41 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stray Cat Doors2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stray Cat Doors2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukse generator alle ▞▞▞
▞▞▞ Stray Cat Doors2 2022 version ▞▞▞
للاطفال فقط
jeg elsker det
Denne historien var lett søt, forvirret var utfordrende. Det var noen få utfordringer der jeg følte at jeg absolutt trengte hjelp med, enten fra vanskeligheter eller å ikke finne ut hvor jeg skulle klikke
Jeg kom for gåter, du ga meg tårer. Flott kunst, puslespillmekanikk og historie!
Dette er det beste spillet jeg noen gang har spilt! Jeg ble til og med emosjonell på slutten. Dere gjorde en god jobb og lag flere spill som dette!!! <3
Ikke min greie litt kjedelig
HVORDAN GIR JEG FROSKEN TIL DEN ANDRE FROSKEN VENNLIGST HJELP MEG JEG KAN IKKE GJØRE ITTTTTTTTTTT
Elsker de oppdaterte funksjonene og den mer intuitive naturen til ledetrådene som er involvert. Søt grafikk og noen flotte gåter Jeg likte ikke hvordan noen av sideoppdragene ble litt repeterende, men det er i det minste valgfritt å fullføre lol
Dette var veldig gøy, det var en fantastisk opplevelse og jeg elsket konseptet med dette spillet. Selv om det har reklame etter hvert nivå. Men bortsett fra det elsket jeg dette spillet og takk så mye! (Jeg ønsket å gi den en vurdering på 4,5, men det lar meg ikke gjøre det)
Cut the Rope 2 פאזל efgv
Jeg elsker spillet den lille jenta var søt
Utrolig og avslappende. Hintoversettelsene var så dårlige at det ikke hjalp i det hele tatt, men det er et flott spill, og jeg anbefaler det! Kontrollene var litt frustrerende, men grafikken og gåtene var så bra
Utrolig Virkelig søtt og morsomt spill, og det har mye vakker kunst i seg. Jeg skulle bare ønske det var lengre for å være ærlig, jeg elsket virkelig å spille den. Berøringskontrollene kan være litt vanskelige å navigere noen ganger, men bortsett fra det er det et flott spill
Dette spillet er bra
ELSKER dette spillet! Kunstverket er vakkert, musikken er avslappende, gåtene er morsomme, jeg elsker alt med det!
脱出ゲーム 迷い猫の旅2-Stray Cat Doors2- アドベンチャー zmvu
Hvordan åpner du døren i huset 🏠🏡
Et forrykende mesterverk, sterkt anbefalt, veldig godt godkjent i boken min, det er bare et flott spill, grafikken er 🤌👌 og gameplayet er jevnt som en platespiller, jeg elsker dette spillet, det er søtt, det er flott, det er virkelig tøft, idk hva det betyr, men det er bare...det er bare...spill det selv,jeg er ferdig,det er bra,men det er for mange annonser,men det er greit for meg,10 av 10😁
Stray Cat Doors2 Avventura dyo
Det er et veldig kult og morsomt spill, men når jeg spiller det har jeg alltid halt
Hmmmm om denne så vanskelig å gjøre hintene og hvorfor jeg klikker på se svarene det sier ja ellers men jeg sier dette fordi jeg er halvt Filippinere og halvt koreansk Jeg har lært engelsk med moren min, men ikke mye, pluss at jeg følte en litt vanskelig vanskelig ordene og sry spillet ditt er det beste for amerikanere.
Det er et bra spill, men i spillet fant vi noe, og vi må sette ting på plass.
Dette spillet er såååå vakkert🥺💖. Vakker grafikk, vakker historie, vakker og beroligende musikk alt. Det er ingen tvungne annonser så ingen avbrudd. Jeg elsker det faktum at alt er gratis. Oppgavene er så morsomme. Ikke lett. Ikke veldig vanskelig heller. Handlingen er unik og så rørende🥺. Det eneste jeg har å si det ville vært flott hvis rommene var litt mer romslige. Totalt sett det beste spillet noensinne🥺💖. Takk utviklere. Lag flere spill som dette. Alt godt💖.
Kanskje for barn eller hvis du har mistet tid på hånden
Jeg elsker denne appen masse 💞🌺💜
Dette spillet er vakkert, historien var hjerteskjærende og jeg forventet ikke å ende slik, og spillet var ganske vanskelig, ikke som de dumme spillene som finnes der ute nå for tiden. Tegningene var også perfekte... alt er perfekt, virkelig en god jobb og jeg anbefaler det absolutt <3
Det var en fantastisk opplevelse. Takk ❤️
Dette spillet kunne vært bedre. Grafikken er søt og puslespillet er ikke dårlig, men annonsene er for irriterende og jeg hater å slipe edelstener for å dekorere et hus?? Det høres søtt ut helt til du fant ut at minispillet suger og kjedelig. Og pluss annonsene du vil finne det vanskelig å elske, og du vet ikke om det er verdt å spille i det hele tatt.
Ikke frakoblet spill, annonse etter bare klikk på elementet, noe enklere fordi kattepoter dukker opp
spillet er unikt, du må bruke IQ, du må virkelig være forsiktig, men jeg liker dette fordi grafikken allerede er kul, og også det jeg liker mer med dette spillet er fordi det trener opp IQen min, selv om det tar litt tid å fullfør XD, jeg håper det kommer kapittel 3
Jeg er ganske trist å legge denne anmeldelsen, men jeg elsket det første spillet fordi det var enkelt og kunne spilles offline, men jeg synes det er for komplisert nå med edelstenssystemet og hussystemet og alt for mange annonser. Jeg synes du burde ha beholdt enkelheten til det eldre spillet
Det er veldig søtt, og morsomt anbefaler jeg til de som ønsker å få ideen om å være kreativ og smart
Ganske bra. Søt, utfordrende, men noen av gåtene er litt for intense, og nesten umulige hvis du ikke får hintene. Også litt overdreven på minispillene. Kontrollene er usikre. Men et greit spill for å fordrive tiden
Det er mange annonser. Men historien er flott
dette spillet er så søtt
Spillet er søtt nok, men gåtene er veldig repeterende og ikke utfordrende. Alt for mange annonser.
Dette spillet er søtt, men slutten var så trist at det fikk meg til å gråte 😭 men bra spill 👍
Det er bra, men... hvorfor kan jeg ikke spille det offline? Det er og annonsen dukker opp fra ingensteds selv om jeg er frakoblet, kan du fikse dette?
Jeg elsker dette spillet, det er også et puslespill jeg elsker puslespill.
Det jeg liker med dette spillet er grafikken, kunsten, antrekkene, historien og mange flere. Jeg synes bare gåtene er tilfredsstillende og veldig vanskelige lol. Men hvis du virkelig fokuserer på de tingene du synes er vanskelige, vil det bli lett. Jeg anbefaler denne appen for alle. Takk skaperne for å lage dette spillet.
Virkelig søtt spill!! Jeg elsket det. Den er bare veldig kort og har mange annonser (de kan hoppes over, så det er et pluss)
Veldig bra spill, men for mye tillegg mellom nivåene. Gåtene og gåtene er ikke så enkle. Historien er fantastisk. Jeg var ikke forberedt på slutten. Det var trist. Veldig bra spill du trenger bare å legge mindre til.
Spillet er beroligende og avslappende. Jeg forventet ikke at det skulle ha en historie, men det gjorde det. Historien var også fin. Det var ikke vanskelig å forstå og er ganske enkelt, men det passet spillet, det er et enkelt spill med en enkel historie.
Mange annonser, men supersøt kunst og historie. Merk at noen av gåtene er *veldig* vanskelige, men det er mange videoer på YouTube hvis du står fast!
Elsker spillet! Det er utfordrende hvis du ikke forstår. Men i tillegg til at kvaliteten er god og grafikken, så det er et veldig fint spill, er det også en haug med farger som gjør det fint å spille minner meg om barndommen.
Bra, men HVOR ER DRIKKEFONTENE, jeg har sjekket overalt i parken FIX IT
Spillet er søtt, men jeg fullførte det så raskt
Beste puslespillet jeg noen gang har spilt veldig gøy med søte karakterer og antrekk anbefales
Spillet er beroligende og avslappende det får meg til å føle meg bra i livet spillet er som et puslespill med fantastisk grafikk spillet fortsetter å gi meg små mareritt vibber, men spillet er veldig bra og fantastisk og søtt jeg anbefaler det
Dette er et søtt spill
Utrolig grafikk og spill, puslespill er så godt laget
Spiller ikke
Stray Cat Doors2 Avventura dyo
Dette spillet var fantastisk! Jeg ble forelsket i Stray Cat Doors 1, og denne blåste den første opp av vannet. Historien, kunstverket, innsatsen du kan fortelle ble lagt ned i spillet er forbløffende. Jeg gråt bokstavelig talt noen ganger i løpet av denne kampen. Dette er et av de beste spillene jeg noen gang har spilt. 10/10 vil anbefale til alle og enhver